Gå til innhold

Noen Nordstrandboere her?


Lykkemin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så moro :) jeg har termin 20.10 men blir kanskje satt igang i begynnelsen av mnd.. venter og en liten gutt som blir vår første :) hvor skal du føde hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ullevål, føde A. Har ikke født der før, så det blir spennende. Vi kommer antakeligvis i samme barselgruppe vi da? Hvorfor blir du kanskje satt i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på Ahus :) ja det gjør vi sikkert da, aner ikke helt hvordan de setter det opp men jeg går til jordmor på Lambertseter helsestasjon..

 

jeg sliter mye med mage/tarm og har gjort det i mange år, men det har forverret seg etter jeg ble gravid så de skal gjøre en vurdering nå i september.. har fått mye oppfølging i svangerskapet da så det har vært betryggende og jeg klarer som regel kjenne forskjellen på om det er meg eller han når det gjør vondt.. heldigvis er han veldig aktiv så kjenner han hver dag, og det er beroligende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Karlsrud, så da er er det ikke sikkert det blir samme. Jeg vet ikke helt hvordan de setter det sammen jeg heller. Fødte ikke i Norge forrige gang, så har ikke noe erfaring med det. Det blir spennende å se når de popper ut:-) Jeg fødte en uke før termin sist, så jeg håper at jeg gjør det denne gangen også. Jeg har vært symeldt siden april, for jeg fikk en matforgiftning som satt i veeeeldig lenge. Blir mye kafébesøk og litt for mye shopping for tiden.

 

Jeg var på kontroll tirsdag kveld etter å ha hatt vondt hele dagen, men alt var fint. Var bare kynnere. Har alltid hørt at de ikke er vonde, men det kan de altså være:-) Men skal nok holde ut i 5 uker til selv om tiden går sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...