Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Vi lurer litt på hvor i Norge vi vil gjøre av oss. Det må være mulighet for å leie bosted til under 6000 kr i måneden, ha barnehage i nærheten så jeg fint kan gå, og helst arbeidsmuligheter i nærheten. (Har ikke førerkort)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Skal det være nord/sør/øst/vest? Jeg har mange forslag, jeg! Men her må du spesifisere litt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Fordel å bo i Finnmark. 20% av studielånet omgjort til lån pr år og dobbelt husleie. Halv skatt også eller?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Vi bor i midt-norge nå, og finnes ikke kresen i det hele tatt. Så alle tips blir tatt godt i mot
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 På Svalbard var det vel lav skatt og null moms før ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Bor i Bodø selv. Det blåser hele tiden, men er greit. Litt dyrere på boligmarkedet siden det er by. Plasser jeg liker: Meløy kommune Lofoten byr på mye fint Vågå Lom
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Hamar omegn, Elverum etc, koselig plass og ikke dyrt å leie, hvis du ikke er avhengig av å bo midt i gryta. Bor ca 5 km utenfor hamar sentrum, men går busser hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Om du bur i Midt Norge, kan eg varmt anbefale Sunnmøre Flott natur, masse kulturtilbod, og hus du har råd til (om du styrer unna Ålesund) feks: Volda Ulsteinvik Fosnavåg Langevåg Skodje Vatne/Brattvåg Alle desse er små bygdebyar, med butikkar, kino, kulturtilbod. Volda har feks Høgskule, sjukehus og er veldig flott! Andre fine plassar er: Nordfjordeid Lenger nord: Melhus/Ler (3 mil sør for Tr.heim)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Fredrikstad er en veldig fin by å bo i:). Kort vei til Sverige der man kan kjøpe billig mat og drikke:). Masse kulturtilbud for barn og voksne og masse turmuligheter og kort vei til fine strender. Bra offentlig kommunikasjon. Kort vei til Oslo...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Leie noe for under seks tusen, med mer enn 1 soverom i Fredrikstad og gangavstand til ting og tang? Tror ikke det, nei.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #13 Skrevet 29. august 2010 Moren min leier faktisk ut en flott leilighet i Gamlebyen med 2 soverom. Hun vil ha 6000 i mnd for den, men jeg vet om de som leier for mindre i sentrum, så umulig er det ikke. Bare å sjekke finn.no det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå