Gå til innhold

Amatørfotograf/student i Trondheimsområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig fotograf evt. en student i Trondheimsområdet? Bakgrunnen skal være hvit, så det skal ikke være så avansert. Er interessert i å få bildene på cd e.l. slik at jeg kan forstørre osv. selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er "hobbyfotograf" som har holdt på mye med foto de siste årene og gått medier&kommunikasjon på VGS.

Når du ønsker hvit bakgrunn, tenkte du da bilder tatt i fotostudio? For desverre så har jeg ikke lenger tilgang på studio etter å gått ut av VGS - men det er jo mye som kan improviseres:-)

Skrevet

Min mor har eget fotostudio, og tarmange fine bilder. Hun bor på nordmøre. Vet ikke om du er villig til å kjøre et par timer fra trondheim? Ellers kan jeg anbefale Drea.com.

Skrevet

Trenger ikke nødvendigvis være et studio, men en hvit bakgrunn....

Hva tar du betalt for fotografering da?

HI

Skrevet

(meg fra det øverste svaret)

Nå driver jeg egentlig ikke å tar oppdrag, har bare jobbet på en skole hvor jeg fikk timebetalt, pluss bilder for slekt og familie, så har ikke noe priseksempel å komme med. Men selvsagt en del billigere en hva man må betale hos en utdannet fotograf som lever av det:-)

Ser Drea.se er nevnt her, og hun er jo en kunstner når det gjelder baby-bilder, men jeg ville vel egentlig kategorisere henne som en ordentlig fotograf da:-) Men helt sikkert verdt pengene vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...