Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig fotograf evt. en student i Trondheimsområdet? Bakgrunnen skal være hvit, så det skal ikke være så avansert. Er interessert i å få bildene på cd e.l. slik at jeg kan forstørre osv. selv.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hei. Er "hobbyfotograf" som har holdt på mye med foto de siste årene og gått medier&kommunikasjon på VGS. Når du ønsker hvit bakgrunn, tenkte du da bilder tatt i fotostudio? For desverre så har jeg ikke lenger tilgang på studio etter å gått ut av VGS - men det er jo mye som kan improviseres:-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Min mor har eget fotostudio, og tarmange fine bilder. Hun bor på nordmøre. Vet ikke om du er villig til å kjøre et par timer fra trondheim? Ellers kan jeg anbefale Drea.com.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Trenger ikke nødvendigvis være et studio, men en hvit bakgrunn.... Hva tar du betalt for fotografering da? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 (meg fra det øverste svaret) Nå driver jeg egentlig ikke å tar oppdrag, har bare jobbet på en skole hvor jeg fikk timebetalt, pluss bilder for slekt og familie, så har ikke noe priseksempel å komme med. Men selvsagt en del billigere en hva man må betale hos en utdannet fotograf som lever av det:-) Ser Drea.se er nevnt her, og hun er jo en kunstner når det gjelder baby-bilder, men jeg ville vel egentlig kategorisere henne som en ordentlig fotograf da:-) Men helt sikkert verdt pengene vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå