trompetisten Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Noe man MÅ? eller BØR? Det er jo overlatt til meg selv å bestille meg legetime til 6-ukers kontroll. Saken er at vikarlegen jeg har nå er ikke av det beste slaget. Alt er bra med meg etter fødselen. Livmoren var gått sammen når jeg dro fra sykehuset, og har sydd 2 sting som jeg overhodet ikke kjenner noe til. Skal ikke ha flere barn. Har lyst til å vente til fastlegen min kommer tilbake fra fødselspermisjon (til våren igjen). Er det OK, eller totalt uansvarlig?
Gjest ->>- Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Om du ikke har noen plager eller noe spesielt du lurer på, er det helt uproblematisk å ta den når fastlegen er tilbake (om i det hele tatt).
trompetisten Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Da tror jeg kanskje at jeg skal vurdere å la være. Denne vikarlegen er så fryktelig distre, og virker så ufokusert. Fikk ikke noe ut av henne ved svangerskapskontoll heller.
Alba44 Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Det er helt frivillig. Hadde også vikarlege den gangen, og han spurte egentlig kun om prevensjon og det ble tatt blodprøver.
tottelott Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Jeg er ikke helt sikker,men tror det er vanlig å ta celleprøve ved 6- ukers kontrollen. Tror jeg ville ha sjekket ut det før jeg droppet denne kontrollen.
Gothminister Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Du trenger ikke å reise dit. Siden alt er bra med deg,så må du ikke,det er helt valgfritt. Celleprøve taes det ikke på en 6-ukers kontroll..
mamman til to gutter Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg tok celleprøve på min 6ukerskontroll, men det var fordi det var nesten 3år siden sist og jeg uansett hadde en GU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå