☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg er i 6 uken, og er bare mamma, en venninne og en kamperat av sambo som vet.. Her er det vel helst han som ikke vil si noe ennå.
Ziz Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Jeg kunne ha sagt det med en gang, men av respekt for samboeren så drøyde vi det til etter uke 12. Mamma, svigermor og svigerfar fikk vite det i uke 6 da, men det var det. Samboeren min begrunnet det med at han ønsket ingen "sympati" om noe skulle gå galt. Han er ikke typen som liker å snakke om ting. Jeg derimot er en "snakker". Jeg må snakke om ting for å bli ferdig med det, så for meg ville det vært alfa omega om noe skulle gått galt, så derfor var det greit å ha sagt det til mamma.
vier5 Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Er i 19 uke nå. Ikke mange som vet. Jeg , samboer og sjefen.
Det blide sørlandet! Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Sa det i uke 15. Likte godt at det bare var meg og mannen som visste det. Da føles graviditeten mer vår. Nå driver jo folk og spør om alt mulig rart
strekkmerketrollet Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 vi fortalte det til nærmaste familie rundt veke 10.. sa det til sjefen i veke 14, og gjorde det offentlig etter UL i veke 15-16 Dette er våra 3. so det var umulig å holde det skjult lenger Magen kom FORT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå