Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 har to deguser, et brødrepar...di er snille, vant til folk, biter aldri osv... men di sloss når maten kommer. nå ser jeg at den ene ikke er seg selv...den har flere områder uten hår!og jeg så at huden var blitt skrukkete på den ene plassen med minst hår!er den blitt sjuk? har den andre bitt han for mye? finnes det noe "legevakt" eller opplysning jeg kan ringe for å høre? den virker ellers i form, spiser,springer i hjulet, og nå spiser den, og sloss med broren om maten...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Gule sider eller 1881. Søk på vetrinær eller dyrlege. Ring.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Beste er nok å ringe veterinær ja, har selv 2 degus men d er jenter så de er kanskje litt snillere, men sloss om maten og smådrar hverandre litt i halen
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 i hadde ett marsvin og en kanin som begynte å miste pelsen og ble skrukkete, vi måtte avlive begge fordi de hadde fått midd og noe styr og medisin ikke hjalp:/ Så ville ringt dyrlege vakten i nærheten for å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå