Gå til innhold

Blir litt sjokka over enkelte mennesker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom fast food restaurant i dag og tokk lettvint middag, så kom det et par inn og mannen bestilte først og spurte dama hva hun ville ha, men hun ville ikke at han skulle betale for hennes mat så hun bestilte i etterkant!

Blei skikkelig irritert på det fjolset og var på tur til og si til mannen at han godt kunne få spandere min mat når han hadde en så utakknemlig dame med seg som måtte på død og liv betale maten sin selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også sjokka av noen folk, men ikke av det du beskriver :P

Hva er det for en ting å henge seg opp i?

Skrevet

Hva vet du om de var et par eller ikke? Jeg hadde også syns det var ubehagelig å la en venn spandere middag på meg om vi var ute på tur.

Men hvorfor i alle dager legger du det på deg? Hva angår det deg liksom?

Skrevet

Jøje meg!! Du må ha et kjedelig liv, som lar deg sjokkere over noe slikt..... *rister på hodet*

Skrevet

Ble du rett og slett sjokka av det ? Guud, for et kjedelig liv du må ha, for ikke å snakke om isolert

Skrevet

Du kjenner jo ikke til forholdet mellom disse to.

Jeg hadden kompis som alltid skulle spandere, men samtidig var veldig flink til å bruke det mot meg ved senere anledninger.

Da ble det fort slutt på at han fikk så mye som spandere en tyggegummi på meg.

Skrevet

Unnskyld meg men de hadde begge gifteringer/forlovelsesringer på og stod og kyssa hverandre, skal jeg da tolke det som det var et vennepar? Muligens utroskap siden begge hadde ringer på høyre finger?

Skrevet

Uansett, er dette noe å bli sjokkert for? Har du noe som helst med det å gjøre?

Når noen sier de ble sjokkerte for noe, antar man naturlig at det dreier seg om noe mer alvorlig enn at dama ville betale for seg selv :P

Skrevet

Jøss... Jeg synes virkelig du burde sagt din hjertens mening til disse to!

Tenk å oppføre seg sånn da?!? De burde skamme seg!

Eller, var det du som burde skamme deg, som bryr deg med ting du overhodet ikke har noe med, og som de aller, aller fleste ikke ville hevet et øyenbryn over en gang?

Skrevet

Jeg skal fortelle deg hva som kunne vært sjokkerende;

Dama står først i køen, mannen dytter henne til side og sier hva han skal ha. Så glefser han til henne "du kan få betale din egen mat, di jæ... hore!!"

Da hadde jeg blitt litt sjokkert....

Skrevet

16.40: Godt sagt, hehe :-P Da jeg hadde jeg også blitt sjokkert :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...