Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Vi har noen naboer som er ekstremt bråkete! De bor under oss og løper rundt hele dagen (ja, hele dagen). Det rister og skrangler i leiligheta vår. Det er en ekstremt aktiv familie på tre. Hun har sagt at hun tar alt husarbeide om natta og sover når barna er i bhg/skole. Vi bruker alltid et par timer på å sovne for å vende oss til lydene under her hver natt.. Det siste vi hører når vi legger oss er dem og vi blir alltid vekt av dem.. ALLTID! Og å ta seg 30 min på dagen har faktisk aldri vært mulig pga dem. De vekker vårt barn ofte, når vi er ute på terrassen kommer de ut og skravler og bråker. Går vi inn går de inn og fortsetter helvette der.. Vi har sagt ifra MANGE ganger både til de og utleier. Til ingen nytte! Det var en periode her hvor både mor og barn løp frem og tilbake fra den ene enden til den andre i over seks timer.. konstant! Og det er ikke å overdrive et sekund! Hvert eneste døgn, hele tida hører vi dem alltid.. det har vært så ille at jeg har rett og slett begynt å grine flere ganger! ingenting nytter! Når lillemann var mindre prøvde vi å få en normal døgnrytme, det nyttet ikke til tider, de under vekka alle oss.. når han endelig hadde sovnet, gikk det noen minutter da det smalt og bråka så han våknet enda mer irritert en forrige gang han våknet av dem... og lista kan bli enda lengre, men dere skjønner greia! Vi skal flytte, ingen annen utveg når både leietager og utleier ikke gjør noe.. veldig irriterendes, EKSTREMT irriterendes! 'klikk'
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Da ville jeg ha flyttet til et sted som er bedre isolert.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Ja, er det som er planen. Tenker på å kjøpe nå, så da får vi se om vi finner noe med en gang, ellerhvordan det blir. Bort her skal vi hvert fall! HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 husarbeid på natta og sove mens unga er i barnehage/skole?? eh..hvorfor ikke bare gjøre det motsatte som alle andre normale mennesker? Og når det er sagt, så har du faktisk loven i baklomma når det kommer til bråk nattestid.. du kan ihvertfall starte med å ta en titt på artikkelen her, så har du ihvertfall litt å fare med http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10003165
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Ja det mener jeg å! hvorfor gjøre husarbeid på natta liksom, når du har tid til det på dagen. Hun jobber jo ikke, så har goood tid til å gjøre dette på dagen. Tusen takk for tips
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Ikke så mye dere kan gjøre utenom å spør om de kan dempe seg på kveldstid, etter kl 23.00 sier vel regelen. Dere hadde nok hørt dem bedre om de bodde over dere, da hører dere alle trinn og evt ting som blir dratt over gulvet osv. At de tar husarbeid på kvelden er lov men masete for dere. Da har vel de barn som sover tungt å ikke vekkes av husarbeid o.l mens deres som er i en annen etg vekkes, ehhh ok ?! At de løper rundt i huset har de og lov til.. Så jeg syns du skal flytte, du kommer jo ingen vei med dette da de ikke gjør noe "ulovligt" !
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Alt de gjør på dagen og kvelden sier vi ikke noe på, selv om det til tider er plagsomt. Men det er det at husarbedet skjer på NATTA, som er fryktelig plagsomt! Og de løper rundt i huset hele natta også, og det er jo ikke brukbart når man bor sånn til. Vi hører alt som skjer der, samme hva det er, de er ekstremt høylydte, og tramper noe voldsomt, høres ut som det bor 10 ville hester der... Huff og huff, mye klaging, men jammen godt å få ut
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Tramp tilbake da? Dere har jo somregel overtaket siden dere bor oppe Flytt sier jeg også
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Ja vi tramper og tramper, til ingen nytte Vi skal flytte, og jeg kan ikke få sagt hvor godt det skal bli!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå