Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hvilken er best? Hva er egentlig forskjellen, annet enn prisen? De ser veldig like ut...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 MB er mye finere!! Er selv mest fornøyd med Brio Go. Da kan jeg blant annet ha barnet mot meg. Har hatt MB. God å trille.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 mb tar større plass sammenlagt, men er bedre å trille... ellers er de ganske like
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 MB var et skikkelig bomkjøp. Utrolig oppskrytt! - Veldig lang, går ikke inn i mange bagasjerom. - Skarp kant på bagasjebrettet som riper opp bilen innvendig, - Kalesjen skygger veldig dårlig for sola, tar ikke av skikkelig for regn, og fungerer som et enormt vindfang. - Trekket blir falmet etter 1 sesong. - Vognen er en skikkelig veltepetter. Større barn velter denne vogna utrolig lett. - Dårlig komfort på selene. - Ikke vendbar kjøreretning. - Svakt regntrekk, revner lett, og puster elendig, og koster 75o kroner nytt (vanlige trekk til 150 kr passer ikke). - Bagasjebrettet kan ikke reguleres. Vogna er lett, og veldig god å trille i fint vær. Det skal den ha. Jeg kjøpte den fordi "alle" sa den var den beste, og det trodde jeg på siden den var dyrest. Så feil kan man ta. Så mitt råd er; styr unna. Ikke verdt pengene.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Tusen takk! Tror nok det blir Easywalker Sky, ja, jeg fikk bare plutselig kalde føtter og lurte på om MB var bedre likevel... Jeg har flere venner som er veldig godt fornøyd med ES, og det de ikke var så fornøyd med, tror jeg de har fikset på den nye versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå