Gå til innhold

Skal jeg kjøpe vogn nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over et veldig godt tilbud på vogna jeg har planlagt å kjøpe. Vi trenger en ny vogn fordi den gamle (Brio kombi) er ganske stor og tung + sønnen vår bruker den uansett som sovevogn i barnehagen. Samboeren min er litt imot å kjøpe ny vogn, men det er ikke HAN som skal gå hjemme i permisjon og trille vogn, det er JEG! Er snart 18 uker på vei, har vært på ordinær UL etc...

Har såååå lyst!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en billig en på finn.no...Bli enig om HVOR mye du kan bruke på vognkjøp og finn en fin brukt en;)

Skrevet

Altså, dette handler egentlig ikke om pengene, vi har fint råd til en vogn. :) Det handler om at min kjære ikke skjønner at en baby faktisk trenger en vogn, og at han HATER å planlegge og handle generelt. Men det er ikke for tidlig å kjøpe vogn??

Tilbudet er dessuten så bra at jeg tviler på at vi finner en tilsvarende vogn, med det utstyret vi skal ha, billigere på Finn.

Skrevet

Ville ventet med å kjøpe vogn siden du bare er 18 uker på vei:)

Skrevet

Jeg kjøpte vogn i går (brukt) og er 19 uker i morra..

Kjøp i vei

Skrevet

Kjøp :)

Hvis noe mot formodning skulle gått galt, kan du enten bruke vogna til den eldste eller selge den på nytt.

Skrevet

VI bestilte vogn fra Tyskland da vi skulle ha førstemann. Følte jeg var veeeeeldig tidlig ute da jeg bestilte like etter ordinær UL. Men de sa 3 mnd leveringstid og ei veninne fikk vogna to dager før hun fødte, så jeg ville være tidlig ute.

Vogna kom etter 3 uker, så den ble stående lenge i huset.

Men samtidig så var det så deilig å ha den biten unnagjort. Slippe å tenke på det.

Så om du har et skikkelig bra tilbud nå så bare slå til. Da har du spart penger og det er unnagjort.

Skrevet

Vi kjøpte vogn 16 uker på vei, en uke før ordinær UL :)

Nettopp fordi vi fant akkurat den vi ville ha på finn.no, billig, og vi skulle tilfeldigvis til stedet de bodde som solgte vogna, dagen etter. Følte det var meningen at vi skulle ha den vogna. He he :)

Tenkte også at det like gjerne kunne gå galt i uke 30, eller under fødselen for den saks skyld, som tidligere, så vi slo til!

Skrevet

NN 16:07: Ja, slik tenker jeg også! Forrige gang kjøpte jeg faktisk vogn i uke 14, men jeg har blitt litt mer klar over alt som kan gå galt nå... Uansett, jeg fikk overtalt mannen til at vi måtte ha en vogn til ("jeg skjønner jo at jeg ikke har noe valg" hehe), så i kveld, etter at poden har lagt seg, skal jeg bestille vogn! Jippiiiiiiiiiiiii!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...