sologsommer Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg har kjøpt Mikk line dress og votter (eeeelsker den dressen) Janus ulltøy er kjøpt på Coop (medlemstillbud) Mangler vintersko og luer. Synes jeg er godt med :-)
Gjest Polpoti Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Har så vidt snust på vinterdresser nå.. Er mest opptatt av å få tak i høst-dress.. Men har bestilt Reflex vinterdress da, kom over et tilbud som jeg kastet meg over. Har planer om å få kjøpt inn en Ticket dress når den kommer i butikkene.
....mammatilto... :))) Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Når det gjelder vinterdress så blir det Reflex eller Friends sin.. Sko - Kamik på barnashus ... elsker de skoene :-)) luer,votter og ullklær er i boks :-)
Mom2Two Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Erm.. nei, det er august og jeg går fortsatt i sandaler;-) Klarer ikke å forholde meg til at vinteren er på vei. I'm in denial..
sologsommer Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 HI her. Her går hele familien stadig i sandaler, men har drita mig ut på det før.... Ifjor lette jeg etter hals, helt frem til desember, før jeg fant, så nå starter jeg tidlig
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Mangler bare vintrdress.. Må gå gjennom votter og luer.. Kjøpte ulltøy, cherrox og vintersko på coop om mandagen..
Aliena Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Kjøpte vinterdress og vår/høstdress på salg, og var superfornøyd med det. Helt til jeg så at jeg hadde tenkt helt feil og bestilt for stort. Jaja, det passer nok til neste år. Fikk tak i en trolldress med uttagbart for i rett str på salg, så da er det i boks. Har også kjøpt ullklær. Luene passer enda, votter har jeg ikke sett etter.
Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Har både vinterdress, høstdress og votter fra i fjor til begge to..Til Eneste vi mangler til dem er vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå