Gå til innhold

Ja, da var denne permisjonen over..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten har rukket og bli ett år og imorgen så er det 8 timer jobb igjen..

Gruer meg:( Og det hjelper ikke at 3åringen som begynte i bhg nå i aug ikke vil være der:(

Vemodig at dette trolig er siste barnet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du som har fått 2 og som til og med kanskje har fått muligheten til å nyte permisjonstiden!

MEN er det virkelig nødvendig å å rett i full stilling?

Skrevet

Ja hvis man skal tenke positivt he he så er jeg veldig heldig som har fått to friske barn:) Men må få lov til å deppe litt altså:)

Det var det da...full stilling...får se etterhvert:)

Skrevet

Veit akkurat hvordan du har det! Begynte å jobbe igjenfor et par måneder siden, etter min andre og antakelig siste fødselspermisjon. Er veldig vemodig at jeg aldri mer skal få holde min egen lille baby og kjenne babykosen!

Skrevet

tenk på alt det fantastiske som skjer med ungene deres framover da :) Stadig i utvikling på søken etter nye ting å lære seg. Plutselig skal eldste starte på skolen, også baller det bare på seg..... Babytiden er en fin tid, men det kommer mange fine stunder framover også. :=)

Har igjen noen mnd med permisjon enda jeg, men gleder meg til framtiden allerede. Har 2 nydelige barn,som vi får fulgt opp i oppveksten. Skulle vi hatt fler, kunne det blitt vanskeligere å få fulgt opp sånn som vi ønsker å følge opp. Nå får en av oss alltid til å være tilstede dersom aktiviteter skulle kræsje....( en fordel med å bare ha 2 unger dette da liksom, hihi )

Gjest thricane
Skrevet

Hei du.

Jeg starter i jobb igjen i morgen jeg også. Skal rett ut i 100 %, men mannen skal jo ha en dag hjemme med minste (eldste går på skole)

Der er rart hvor fort tiden flyr. Kan ikke fatte at det er over et år siden jeg var på jobben.

Lykke til i morgen. Håper det blir en god start og at ting faller raskt på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...