Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hvor mye sutrer h*n? Hvordan er sutringa/gråten? (Intens/småsutring som fort går over/lav gråt? Min både sutrer og gråter og hyler noe så intenst, at det føles som at ørene mine holder på å falle av og jeg får hodepine og har bare lyst til å grave meg langt ned i bakken. Kolikkgråten var søt musikk i forhold..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Tassen min sutrer i grunn veldig lite. Han raser/gråter når han ikke får det som han vil, men ellers sutrer han stort sett ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 nei ikke så mye egentlig, er stort sett bare fordi han vil noe - ha mat, gå på potte, bli leka med, sove og slike ting...han blir sint innimellom da og hyler som om han får rundjuling, men det går som regel fort over
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 På en måte er hun bare blid og fornøyd, men hun sutrer intenst hvis jeg ikke har henne på fanget eller leker på gulvet sammen med henne. Dette gjelder stort sett bare meg, og ikke pappan eller andre familiemedlemmer. Det er verre å høre på sutring enn hylgråting syns jeg da. Sutring er en skjærende og pistrete lyd. Det er sjelden hun hylgråter. Da har hun som regel vondt noesteds.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Her sutres det en del, men har vært fin i en uke nå. (bank i bordet!) Sutrer mest når hun ikke får viljen sin - når bleien skal på osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå