Gå til innhold

tatt ut p-stav, prøver å blir gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Mange her som har erfaring med p-staven??

jeg hadde den i armen i ett år, jeg traff drømmeprinsen og tok den ut for snart 5 mnd siden.

Før jeg tok i p-staven, og traff kjæreste kunne jeg bli gravid bare jeg så en mann i trusa, jeg hadde spiral, blei gravid utenfor livmor.

blitt gravis med p-pille, og en gang ubeskyttet.... Han har jeg beholdt, og er nå 5 år gammel :- )))

Nå når jeg endelig ønsker å få ett planlagt barn blir jeg det ikke....

Prøver tre ganger i uken i en mnd, venter mensen rundt 20. hver mnd.. men kommer så uregelmessig.. nå er det 29. og fikk mensen igjen i dag.

var så sikker denne gangen på at jeg var gravid, jeg blir så lei meg :( kroppen lurer meg trill rundt.. jeg får liksom symptomene..

"jippi, ikke fått mensen enda, over en uke over tiden.... " Men neida :-(((

Er det virkelig vanskelig å bli gravid etter utak av p-stav? Merklig, når en virkelig ønsker seg barn.. Da blir man det ikke :(

Noen her inne som har samme problemet eller som kan gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde p-stav men fjernet den pga bivirkninger. Når jeg fjernet den sa legen min at den var feilplassert og det kunne være årsak til bivirkningene, at jeg kunne ha fått for store doser i kroppen enn det som var meningen. Hun sa jeg mest sannsynlig skulle få TR iløpet av de første dagene etter staven var fjernet men det tok LANG tid! Såå, tror nok den kluret til syklusen/kroppen min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...