Gå til innhold

Tips til alle som forsøker å bli gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta bidronning gele ;)

fåes på helsekosten.

Dette gjør eggene mye bedre, å forholdene i livmoren bedre til å holde på et befruktet egg ;)

jeg selv har brukt de etter jeg hadde 8 SA etter hverandre, og nå sitter jeg her i uke 19 og alt ser flott ut :)

kjenner også flere som har strevd i maaaange år med å bli gravide som har lyktes etter å ha brukt bidronning gele :)

verdt et forsøk i allefall ;) skader ikke å prøve ;)

lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter noen dagers søking og lesing har jeg kommet fram til følgendes som kan hjelpe å bli gravid:

2 tabletter morgen + 2 tabletter kveld Damiana + 2 kapsler Bidronninggele fra mensen til positiv (3 kapsler av bidronningsgele rett før EL) EL-test, så skal man slutte med de. EL kommer ca. den dagen etter testen ble positiv.

Man skal starte med Wild Yam etter at EL er over, altså kan man ta første tabletter to dager etter positiv EL-test (dagen etter negativ EL-test igjen). Dosen er som følger: 2 tabletter morgen + 2 tabletter kveld Wild Yam i 1 uke, så trappe ned til 1 tablett morgen + 1 tablett kveld frem til 12 dager etter eggløsning, for så å slutte helt da.

Salvietee - rundt eggløsninga i cirka 4 dager

Og så folat i tillegg. Noen tar også hostesaft rundt EL. :DDD

Skrevet

tror det skal holde lenge med bare bidronning gele folkens ;))

Skrevet

Hei hei!!!

Hvordan tar dere bidronnings-gele??

på esken står 1 tablett daglig,d har jeg gjort, da tar jeg hver dag.... men ingen spire i magen..

Skrevet

Det var voldsomt.. hehe.. Jeg har tatt Bidronninggele i snart 2 mnd. 1 tbl daglig. Og har nå brukt Wild Yam krem i 3 uker. Har snakket med det firmaet som selger den kremen, og de sier at de aldri har hørt at man ikke kan bruke Bidronninggele og Wild Yam samtidig, så jeg har fått beskjed om å bare forsette med begge deler. Så det er det jeg gjør nå. Skal ha 1 ukes opphold med kremen nå da jeg skal få en regelmessig syklus...

Skrevet

Bidronninggele må tas mere av har jeg forstått. Det er lite vits i å ta 1 tbl daglig. Tenk deg - det er jo ikke noe skadelig i det. Det er jo fra naturen. Men jeg sier bare det jeg har lest av andre som har brukt det før. Dei skriver at man bruker 2 tbl og 3 tbl rett før EL: Jeg tror at jeg skal prøve det i hvertfall. Har bestilt men skal vente til mensen. Er vel lurest å begynne men den første menstruasjons dagen. Jeg håper jo at jeg har blitt gravid da ;) Så kan jeg gi til venninna geleen, wild yang og damiana også :)

Forresten har brukt halve dagen å forske på dette.

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=108263

I snart gravid forumet er det masse om dette ;)

Men som jeg forsto det er ikke å spøke med. Man må regne med dager og følge med EL for å ikke ødelegge syklusen

Skrevet

kjempeflott med tips! Tror alle slitere setter pris på det. Gir oss et lite håp iallfall. Jeg er i 2 pp nå. Men er så spent at jeg blir helt sprø. Men prøver å dysse det ned slik at ikke alle vet at vi prøver. så derfor er dette en helt fantastisk side.

Skrevet

Bidronninggele er allerede kjøpt inn :) Er så glad for denne nettsiden. Krysser fingrene. Dersom det funker for meg skal jeg absolutt anbefale det videre til andre slitere :)

Skrevet

Huff, nå blir jeg skikkelig usikker her. Har fått beskjed av en som jobber i et naturhelse firma som selger WY krem, og hun sa at det ikke er noe problem å bruke kremen. Er kanskje annerledes med den enn tbl. For jeg skal visst bruke kremen 3 uker, så et opphold på 1 uke, og så begynne igjen. Var heller ingen problem å bruke Bidronninggele non stop sa hun. Hun har solgt den kremen i så mange år, og aldri hørt at man ikke kan bruke det samtidig. Veldig forvirret jeg nå..

Skrevet

Jeg mener at jeg har lest om krembrukarar også... prøv å legge innlegg på snart gravid side.... under medikamenter... kanskje der er det flere som vet :)

Kan jo være at kremen er ikke så sterk

Men med tabletter var visst viktig å trappe ned gradvis. Ikke bare slutte en dag etter å bli vant å ta mange tabletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...