Gå til innhold

Barnehagen og vennskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på tre år, går i en liten bhg, og i fjor hadde hun en bstevenninne som dessverre flyttet:( Så kom det en ny jente inn (liten bhg og bare tre jenter fra hennes årskull). Den tredje jenta vet jeg ikke så mye om hun leker med, jenta vår snakker ikke så mye om henne. Den andre jenta kjenner vi godt fra før, men de har vært i forskjellige bhg til nå, så ungene har ikke lekt så mye sammen før.

Nå har vi vært litt sammen, og jeg ser at den andre jenta tar fullstendig luven av vår. Jeg trodde at ungen vår var litt tøff, men her kommer hun helt til kort. Den andre blir lett sinna på henne, tar fra henne leker, hevder at ting er hennes, osv. Aner ikke hvordan det er i bhg, men ska ta en prat med dem om hvordan dette fungerer.

Ungen vår har kosa seg i bhg helt siden starten,og er en meget sosial unge. I det siste har det blitt mye vondt i magen, og hun er ikke sikker på om hun vil i bhg. Hun snakker masse om den andre jenta, og sier de leker sammen, men jeg vet ikke om det ER sånn. Trekantdrama var nok ikke det jeg ønsket meg kanskje:/

Noen råd om hvordan dette kan håndteres? Vet at det er mange som jobber bhg her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...