Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 uff begynt å bli psyko siste dagene. 37+3, vi har alltid slitt med å få barn. og ble plutselig gravide uten hjelp. nærmer seg.men er liksom forgodt til å være sant. så nå drømmer jeg heletiden at det ikke er vårt barn. noen har dopet meg og puttet det inn der. og kommer å henter det etter fødsel. eller at jeg har blitt dopet ned på fest og voldtatt. så ut kommer en annen manns barn...(har aldri dopet meg forresten, verken frivillig eller ei..røyker ikke en gang.men alkohol og fest hender-når jeg ikke er gravis )at jeg har vært så full (det hender-før altså.men pleie ha full kontroll.kun ligget med mannen min faktisk) og at et barn med annen hudfarge kommer ut. rister på hode av meg selv.men får støtt vondt i magen og rare tanker. tenk om tenk om...herregud...hjelpes!er jeg helt på viddenne--
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Det er HELT normalt å ha merkelige drømmer som gravid. Tror de aller fleste opplever å drømme at barnet ikke er deres, at det er noe galt med det osv
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Helt normal med slike psyko drømmer desverre Jeg drømte alltid at jeg glemte å mate babyen, at han til slutt var et utmagret skjelett, men jeg skjønte fremdeles ikke at han trengte melk... Var en grusom drøm, og jeg var like fortvilet hver natt når jeg bråvåknet svett og med hjertebank....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå