gulda Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Aldri brukket noe, men en hovner kraftig opp når det skjer, eller? Gutten min klemte seg skikkelig i bhg, slik at fingeren var nesten flat. Men så este den ut igjen, plutselig. En del av neglen har løsnet, men ellers ser det sånn tålig ut. I dag, 1,5 uke etter at det skjedde, klager han masse på fingeren, og bruker knapt hånden. Han sa det var vondt når jeg tok på den. Men så plutselig spurte han "hvilken finger har jeg vondt på?". Da tenkte jeg han var avslørt, men av og til kan han spørre opplagte spørsmål også for å få kontakt, eller noe. Så i tvil hvor seriøst han har skadet seg. Men lite sannsynlig med brudd, er det ikke? Tar ham selvsagt til legen hvis han fortsetter å klage.
prekæs Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Dra til legen. Den bør nødvendigvis ikke bli veldig hoven. Husk at i fingrene er det mye finmotorikk som skal virke og dessuten er skadde fingre svært smertefullt. Ville ikke ventet og sett an.
Nikki 75 Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Nei, man trenger ikke hovne opp av brudd, så jeg ville nok gått og fått det sjekket...
gulda Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2010 Ser at det ikke kom helt frem, men han har ikke klaget noe frem til nå, egentlig, og så plutselig kunne han ingenting. Derfor man blir litt i tvil hvor seriøst det er. Tror han han brukt hånden normalt også senere i dag. Vanskleig med de små. Men når han klager tar jeg ham seriøst. Har virket fin, men var sånn at jeg ikke kunne være nær fingeren plutselig til morgenen. Takk for svar! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå