Gå til innhold

Helt ærlig, hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto i kø på Rema i går da datteren min på 4 plutselig sier høyt og tydelig til kassadamen " Mamma ga meg en auau, se", også holdt hun lillefingeren opp med et stort smil. Etterpå fortsatte hun ¨prate om andre ting og lo og tullet (hun er meget, meget utadvendt og alltid glad).

Hadde dere tenkt at jeg hadde slått henne e.l da? Jeg ble så flau... mamma ga meg auau liksom. Sannheten var det at jeg ved et uhell hadde klemt fingeren hennes litt ved frokostbrordet, men jeg sa jo unnskyld og hun gråt ikke og fikk ingen merker. Følte meg bare uglesett av alle i køen..

Jeg har aldri aldri med vilje påført henne noen slags smerte, har omtrent aldri kjeftet på henne engang, det er ikke nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..nå har jeg vært såpass mye rundt barn, at jeg tror ikke automatisk at det er mamma som har vært slem her. Hehe.. Hun var jo i humør når hun sa det, så jeg tror ikke noen andre tok det så seriøst heller, den uttalelsen hennes :)

Skrevet

Godt å høre..heheh..kjente bare at jeg ble så flau. Kassadamen lo da, heldigvis.. men hører jo alltid om folk som tenker sitt..

Skrevet

Tar det meste barn sier med en klype salt :D

Jeg selv informerte hele posthuset, da jeg var liten, at bestemor går naken. Min mor prøvde å si meg imot men jeg var meget bestemt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...