Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Ha en strålende flott søndag! Her skinner solen, til tross for at jeg ikke har noen eksepsjonell god morgen etter å ha blitt vekket alt for tidlig kl 06.30 av minsten, og sovnet ikke før 03.30, da mannen kom dinglende hjem fra bytur Men hva er livet uten dagens dose koffein?! Tjo Hej
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Signerer det med koffein :-) Godt med litt positivitet her inne. Ha en helt nydelig dag, selv!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 God morgen. Signerer det med store doser koffein! Opp 6 her i dag, mot min vilje selvfølgelig. Gutten på 4 var våken og vekte jenta på1 med en meget høy sang.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 God morgen Ikke så mye koffein i teen min til å gjøre noe særlig virkning men ble ganske våken av bleia som møtte meg....
♡ A & E ♡ Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Åh, det er såååå artig. Har selv en fireåring som har en tendens til å rope på morgenen så 1 åringen skal våkne
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Ja, veldig gøy. Vi har bare to soverom her vi leier, så barna må dele rom. Og han eldste bare gauler i vei "lalalalla, våkna da *******!!!!"... ja. Og hun yngste er egentlig sååå trøtt, men klarer ikke sove gjennom det der. Og så stod vi opp. OG etter en time er han på 4 liksom trøtt og skulle sove igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå