Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Søsteren min og samboeren er i syden, og jeg passer da ene hunden(tervueren) deres, mens den andre hunden(schæfer/labrador) er hos samboerens niese og hennes kjæreste. Blandingen har hatt en del problemer med kneet og halter noe veldig til tider, og siden jeg bare kjenner denne kjæresten(broren og søsteren min har vært venner med han siden jeg var en liten jente, 12/13 års aldersforskjell mellom meg og de) så spurte jeg han om det gikk bra med hunden. Er veldig redd for at hunden skal bli verre for jeg er veldig glad i den! Har vært med den siden den var valp og har også bodd sammen med den. Men så begynte det som jeg synes var litt ubehagelig. Han begynte først å ta kontakt bare for å gi oppdatering. Men så begynte han å si at han ville komme opp til meg og at han angret på at han ikke tok sjansen på meg. Dette sier han altså til meg når han er sammen med niesen til min søsters samboer! Jeg har samboer og et barn, og dette vet han siden han har kontakt med søsteren min. Jeg synes det hele var skikkelig ubehagelig og visste ikke hva annet jeg skulle si enn å bare le det bort. Jeg har sendt mld til min søster og sagt det for hun kjenner jo han best. Vet ikke om han tullet, men kanskje hun vet om han er sånn, om det er sånn han spøker med. Men han sa han mente det. Var det riktig å si ifra til min søster? Ble sikkert litt rotete og langt dette :/
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Nei. Jeg og niesen er 21 og 22. Søsteren min er 33, samboeren er litt over 40, og kjæresten til niesen hans er 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå