Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Fra utsiden tror folk at vi er et kjempelykkelig par og at jeg er ei selvsikker jente som har alt jeg trenger og enda mer. Men saken er en helt annen... Jeg er gift med en såkalt "kjendis" innen finansmiljøet og vi har godt med penger, flott hus, to flotte barn, hytte, båt og ja...alt det materielle er hvertfall i orden. Men for meg betyr det ikke noenting- for jeg mangler kjærlighet. Når vi er ute blant folk, noe vi ofte er, så er både jeg og min mann blitt "opplærte" til å smile og oppføre oss på en meget pyntelig måte. Også dette med å gi hverandre en klem, et kyss o.l i offentlighet er blitt en del av leksa. Men fasaden lyver så inni granskauen. Vi kommer hjem fra en helaften ute blant folk og med en gang vi er hjemme og døra smeller igjen bak oss blir det iskaldt. Vi prater ikke så mye med hverandre og når vi prater er det helst om overfladiske ting. Jeg tror innerst inne at jeg ennå har følelser for ham, men mine følelser blir så undertrykket når jeg ikke får noe respons,så jeg er neimen ikke sikker hva jeg føler lenger. Og hva han føler er jeg enda mer usikker på siden jeg sjelden og nesten aldri kommer innpå ham på den måten lenger. Mildt sagt så "sulter" jeg på kjærlighetsfronten. Men jeg er hjemmeværende med minste barnet på 15 mnd og har såklart gått i den store fella og gjort meg økonomisk avhengig av min mann. Og ikke nok med at jeg er økonomisk avhengig- jeg har vanvittig dyre vaner også. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, for jeg er bare så dypt ulykkelig, men både av fasademessig og økonomiske grunner så klarer jeg ikke gå fra ham. Har noen av dere hatt menn som har oppført seg på en slik kald måte? Som nærmest har virket avvisende mot dere? Og har dere klart å fått forholdet på rett kjøl igjen? Jeg trenger sårt tips og råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå