Gå til innhold

AAARGH!!! Vaksine-PINE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere la den f*** vaksina ligge nå?! Det har seg faktisk sånn at alle skal dø en gang, du er ikke nærmere udødeligheten enten du har tatt vaksina eller ikke!

Skal dere stå å flire og peke nese til folk som blir sjuke nå eller? Både de vaksinerte og de uvaksinerte... Herreminhatt, hva slags mennesker er vi egentlig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har deltatt endel i den debatten. Beklager om det irriterer deg, du trenger for all del ikke lese den tråden.

Jeg har egentlig ingenting imot folk som har tatt vaksinen, selv om jeg sto over den.

Men bare ordene svineinfluensa, og svineinfluensavaksine er nok til å få blodet mitt til å koke, da jeg mener at de øverste makter har lurt og manipulert jordens befolkning til å være forsøkskaniner, og tjent seg rike på det.

Skrevet

"Jeg har egentlig ingenting imot folk som har tatt vaksinen"

Nei det skulle da bare mangle?!

Og om man er imot så er det bare å legge ut om livsfarlige bivirkninger og andre skremmende utsagn, mens når media skriver det motsatte er det absolutt uhørt?

Nei, pass din egen nese, så den ikke blir sittende fast i døra til nabo'n!

Skrevet

Hahaha! Så fordi jeg føler at vi alle, hele verdens befolkning er blitt lurt, så stikker jeg nesa i døren til naboen?

Skal si deg at jeg gir fint blanke i hva naboen gjør, men jeg liker ikke å føle meg lurt eller manipulert, det gjør meg sinna.

Men du som insisterer på å feie for min dør kan jo gå å feie for din egen først? ;-)

Skrevet

Jeg kan forsikre deg om at mitt ingangsparti er upåklagelig;) jeg er for retten til frie valg og egne meninger, men mot utskjelling av de valgene andre tar.

Mine innlegg er iallefall ikke skjult bak anonymknappen, men jeg forstår jo at dine må være det, siden du tar på deg ansvaret å redde verdens befolkning fra overmakta:)

Skrevet

Du er for retten til egne meninger, men jeg skal bli "spyttet" på av deg for mine meninger fordi du ikke er enig? Dobbelmoral ute å går eller?

Jeg tar ikke på meg noe som helst ansvar for noe som helst jeg, men jeg har meninger som alle andre, og uttrykker dem deretter.

Skrevet

Haha, hvor leser du at jeg er imot deg? Føler du deg som et offer?

Skrevet

Jeg leser det i tonen du hadde i ditt forrige innlegg. Det lukter "bedre enn deg"-holdning lange veier.

Nei jeg føler meg ikke som et offer, da hadde jeg nok heller forlatt diskusjonen. Men litt underholdning må man da ha på en lørdagskveld!

Skrevet

Håneida, Jeg er ikke bedre enn deg, langt ifra. Kanskje til og med litt værre enn deg, ikke godt å si, for du er jo anonym:) Det hender noen ganger at jeg er litt bedre enn meg selv, men stort sett er jeg på lik linje med alle andre.

Min "tone" må jo nødvendigvis påvirkes av din egen, i og med at dette er en diskusjon, og åpningsinnlegget legger vel til rette for at denne diskusjonen kunne gått begge veier, synes du ikke?

Det gleder meg å lese at jeg har underholdt deg, jeg har også hatt det storveis den korte stunden vi har hatt sammen! Såh, røp nå hvem du er. Vi kunne hatt det fantastisk morsomt over en kopp kaffe! Hvis du da drikker kaffe sammen med vaksinerte. ;)

Skrevet

Der var du igjen! Ble nesten litt redd for at du hadde gått og lagt deg ;)

Tviler på at du er verre en meg bare fordi jeg er anonym, tror vi er alle likestilt, bare noen mer likestilte enn andre kanskje?

Selv tror jeg nok at der finnes mennesker som er bedre enn andre, men at det er verre med dem som oppfører seg som om de er bedre enn andre. Det er litt usmakelig.

Jeg skal ikke se bort fra at jeg la min egen tone over på din da jeg har lest dine innlegg, men så var jeg jo allerede ganske kokt fra den foregående debatten, og fortsatte her. Men denne var jo mye mer morsom enn den andre, bare så det er sagt!

Klart jeg drikker kaffe med vaksinerte, det gjør jeg sikkert titt og ofte, holder ikke kontroll på det der, og de er sikkert flotte mennesker de også :)

Og for å stille nyskjerrigheten din, så er jeg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...