Gjest Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg har tannlegeskrekk, flyskrekk, redd for edderkopper og å være alene hjemme på natten. Skulle ønske jeg var litt tøffere...
Ksenia & Anjem Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Å sove alene..ussj det liker jeg ikke...er også ganske skvetten av meg, men jeg elsker skumle filmer...haha men når jeg ligger alene tenker jeg på den skumle filmen og blir vettskremt.. hehe
Kitsune Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Veps! Jeg er virkelig livredd, og jeg blir så irritert når folk sier at "bare sitt stille så forsvinner den" Hvordan skal man klare det liksom?
Teline Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Jeg sliter med angst for at sønnen min skal dø. Utover det er jeg lite glad i edderkopper, men ellers nokså uredd.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Edderkopper. Og at dattera mi skal drukne.. Mitt verste mareritt.
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 I tillegg til det du nevner er jeg redd for det som skjuler seg i mørket, ikke selve mørket liksom. Får hjerte i halsen hver gang jeg hører ambulansen ule og eldste er ute - må forsikre meg om at det ikke har hent henne noe.
Gjest Tale30 Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 At jeg skal bli syk, og derfor måtte være lenge borte fra datteren min, og kanskje dø fra henne. Ikke noe jeg tenker over til vanlig, men likevel min verste frykt. Det å skulle være på sykehus uten å kunne være sammen med barnet - helt jævlig.
Gjest Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Akkurat nå er jeg redd jeg har drukket litt for mye vin og at morgendagen vil bli... ikke helt som planlagt... sukk...
ღMadame_mim ღ Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Tannlegeskrekk!!!! har ikke gått til tannlegen på 7 år. Dette er ikke noe jeg er stolt over, men er så redd at jeg ville ha født 10 ganger istedet for å gå en gang til tannlege! Og det sier jeg nå kun 5 mnd siden jeg fødte!
Gjest Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 Veldig mye. Trafikkulykker eller alle slags ulykker, sykdom, brann, mordere, mørke kjellere og mye mer. Tilbringer store deler av mitt liv på å engste meg. Svært slitsomt.
Mille** Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Jeg er redd for å fly og for å være alene hjemme på natta. Er også livredd veps. Hilsen pysa ;o)
ellen-propellen Skrevet 29. august 2010 #13 Skrevet 29. august 2010 Jeg er redd for edderkopper,høyder og å gå i stiger. Og så er jeg livredd for at mannen min skal dø i en ulykke.
Lilleleen Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 Jeg er livredd for fugler og for å fly. Er også livredd for at sønnen min skal dø fra oss
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #15 Skrevet 29. august 2010 Jeg er redd for edderkopper, rotter og fugler. Og mørket. Og ekle lyder, spesielt trinn i trappa og slikt (ok, det skjer en del sånt i nærheten av meg). Og å ikke ha penger nok til regninger. Derfor er jeg ganske bekymra for tida.
Gjest Skrevet 29. august 2010 #18 Skrevet 29. august 2010 Jeg er virkelig livredd for å kjøre bil på vinterstid (hvis det kan være glatt). Blir helt kvalm bare av å tenke på at det nærmer seg nå... Jeg er også redd ting som brann, ulykker etc.
Gjest Skrevet 29. august 2010 #19 Skrevet 29. august 2010 For at jeg skal dø fra sønnen min.. eller at han dør fra meg. Ellers er jeg ganske mørkredd. Er også veldig redd hai(!)... så haisommer når jeg var alt for ung... og egentlig dypt vann generelt, holder meg alltid på grunna.
Gjest Skrevet 29. august 2010 #20 Skrevet 29. august 2010 Jeg er redd for sykdom og død. Hysterisk til tider. Veldig slitsomt. Livredd for at noe skal skje med barna mine. Denne frykten preger meg hver dag og utover det skriker jeg av panikk når jeg finner edderkopper i huset og jeg tåler heller ikke høyder noe særlig. Også er jeg livredd for vann (være i båt o.l)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå