Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 hadde tenkt å ta med vår 4 åring på denne filmen. Men ser at det er 7 årsgrense på den og at den pga enkelte scener ikke er anbefalt de som er yngre. er det veldig dumt å ta med en som akkurat har blitt 4 år for å se den da?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 jeg ville tatt et hint om at det ikke passet da ja....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Alle barnefilmer har 7 årsgrense. Det betyr at barn UNDER 7 år kan se den i følge med voksne. Jeg så Toy Story 3 på førpremieren forrige uke. Du kan fint ta med deg en 4 åring En kjempefin film som anbefales! Også for 4 åringer!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Tusen takk for svar . Da blir det kino i morgen . Ble bare så skeptisk da jeg så at de ikke anbefalte den till de under 7 år.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Jeg har ikke sett toy story3 og aner ikke om den egner seg for 4åringer, men det stemmer ikke at alle barnefilmer har 7årsgrense. Noen filmer er også "Tillat for alle" og det er ofte de som egner seg best for de minste. Hvis det i tillegg til 7årsgrense står at den ikke er anbefalt for yngre, så mener de at den ikke er anbefalt for de som er yngre, det er ikke noe som står uansett når det er 7årsgrense, så jeg ville vært skeptisk til å ta med en 4åring på den filmen ut fra det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Jeg skal med min 4 åring. Han elsker filmene og vet den kommer i morgen;) Forøvrig betyr 7 års aldergrense at det er tillatt for barn ned mot 4 år SAMMEN med voksen. Se link! http://www.filmweb.no/hjelp/article204963.ece Kos dere på kino:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Jeg og småen har vært å sett den i dag. Han elsker de filmene. Og han satt som en engel igjennom hele filmen... Salen var stappfull og det var mange barn på min sønn sin alder (4år) og det gikk glimrende... Så gå å se den...Og kos dere... (Anbefaler i 2D versjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå