Gå til innhold

Fader også, for seint ute gitt... Gifteringen sitter BOM fast:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rett og slett glemt å følge med på fingrene mine denne gangen, så nå som vannet har inntatt kroppen for fullt, sitter både forlovelsesring- og giftering BOM fast gitt... Søren heller:p

Men det er vel ikke noe krise regner jeg med, sålenge jeg ikke forstuer fingern eller no? For de vil jo gå tilbake til normalen ganske fort igjen etter fødsel vil jeg tro, ihvertfall hvis jeg mister vannet like fort denne gangen som forrige.. Bare meg som har vært sløv, eller er d flere m pølsefingre m giftering på? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den AKKURAT på nippet av forrige dagen. Har du prøvd på morgenen? Jeg merker at jeg har litt mindre vann da.. Eller prøv å skyll hendene i kaldt kaldt vann.. Ellers regner jeg med at du har prøvd det vanlige med såpe??

Vet at hvis det plutselig skulle bli keisersnitt, så vil de ha av alt av metall, så det kan jo være greit å ta av for å være på den sikre siden..

Skrevet

da får du krysse fingrene for at ikke noe uventet skjer og du må ta keisersnitt..Da blir de klippet av..

Ville prøvd kaldt vann og olje jeg da

Skrevet

Har du lenge igjen da? Jeg tok av gifteringen i natt, i siste liten tipper jeg, slet LENGE med å få den av. Forlovelsesringen måtte av for lenge siden for den er en del mindre.. så jeg rakk jo dette. Men det gjorde VONDT men fikk altså ringen av. Har du prøvd alle lure triks? Bli skikkelig kald på fingrene, ha på olje eller såpe? Det går vel helt sikkert fint å ha de på, men hvis man blir riktig hoven så kan det jo bli litt ubehagelig.. jeg sliter med litt klaustrofobifølelse når jeg ikke får av ringene så..

Skrevet

Ja, jeg skal prøve flere ganger- med både såpe og kaldt vann, for frister ikke å få de ødelagt nei, hvis jeg plutselig må ta KS.. Kjedelige greier altså, men hva gjør man liksom?

Håper jeg får de av til slutt, kryss (pølse)fingrene for meg;)

Skrevet

drikke melk og spise bananer? eller ta magnesium og kalsium tab??

hjelper masse

Skrevet

JUHU, jeg fikk dem av- til slutt!!

Etter nesten frostskade på ene hånda og sikkert et par dl matolje hehe;) En smule panikk midtveis der, da ringen verken ville opp eller ned på fingern, men satt bom fast på midten og fingern ble bare hvitere og hvitere..hehe, men til slutt fikk jeg revet den av, ikke akkurat godt nei, men det GIKK ihvertfall:D

Skrevet

Oi, nå måtte jeg sjekke min:) Får den greit av foreløpig, men kanskje like lurt å henge den i et kjede rundt halsen eller noe først som sist? Stor sjanse for keisersnitt her i gården, og vil jo ikke at de klipper den...

Skrevet

Så bra at du fikk den av!

Jeg glemte min giftering og brukte alle triks i boka, men ikke sjangs for å få den av,,,

Det endte med hastesnitt et par uker før termin, men ingen nevnte ringen med et ord :) Veldig glad når jeg slapp å klippe den av, men sitter fortsatt fast nå to uker etterpå...

Skrevet

Ja har mine i kjede sammen med et hjerte jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...