Gå til innhold

Hvordan blir man ferdig med å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to nå, og sånn det er nå, kjennes det ut som at det kommer til å bli en stor sorg den dagen jeg får mitt siste (3-4). Jeg nyter å være hjemme i permisjon, og elsker kosen og det meste med å ha spedbarn i hus. Elsker selvfølgelig å se de vokse opp også, men synes det går så alt for fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når andremann ble født tenkte og følte jeg virkelig at nå har vi de vi skal ha. Nå er yngste 14 mnd og jeg begynner å tenke på om det virkelig var vår siste baby!!

Skrevet

Jeg tenkte det nesten med en gang etter nr. to at dette må jeg oppleve igjen! Følelsen kan ikke sammenlignes med noe annet! Jeg hadde ikke en spesielt bra fødselsopplevelse heller!

Skrevet

Jeg har to barn og er fornøyd med det. Kunne ikke tenke meg å få flere, da dette er perfekt for oss :-)

Skrevet

Nei, fødsel nummer to var verre og graviditeten var verre, jeg hadde ørten brystbetennelser og våknet som regel i en melkedam men likevel altså....

Skrevet

Man har helt jævlige svangerskap og intet ønske om å utsette kroppen for noe sånt en gang til.

To ganger er mer enn nok!

Skrevet

Man har en jævlig barseltid.

Skrevet

Jo, også har man intet ønske om å gå igjennom de første seks ukene etter fødsel en gang til heller. Det gruer jeg meg sykt til, fem uker før termin :(

Skrevet

Man får premature tvillinger på første forsøk. Mye glede, men med preventiv virkning for videre familieforøkelse:-)

Skrevet

Oh yes, skjønner hva du mener. Blir ingen nye seks uker for min del.. Men lykke til, da! Kan jo hende det blir litt bedre..

Skrevet

Takk for det! :) Sist så måtte jeg sitte i dusjen og tisse de fire første ukene så jeg fikk skyllet ordentlig med lunkent vann hver gang. Slitsomt å måtte planlegge alt utifra når man tror man må på do neste gang... Ville heller ha født to dager på rad altså, om jeg kunne unngått de seks ukene med renselse og smerter ved vannlatning. For ikke å snakke om bommelom!

Skrevet

man har beskyttet sex! moooohahaha

Skrevet

Man får så store komplikasjoner i første svangerskap at man frarådes å få flere barn.

Skrevet

He he, mye rart man "fornedrer" seg til i barseltida. Blant annet ifht bommelom.

Skrevet

Da spoler man fram noen år og ser for seg alle som tenåringer, fiks ferdig med å få barn ;-)

Skrevet

Synes for min del tenåringstiden er helt herlig.

Skrevet

Man får 4 barn på 5 år, 2x svangerskapsforgiftning, 3x KS også steriliserer man seg ved siste fødsel og er "ferdig med å få barn"...

Barna skal følges opp, og babytiden er fantastisk, ja, men det er så stort å følge utviklingen og alle aldere byr på både hodebry og store gleder.

Jeg elsker å være mamma og jeg skal nyte hvert minutt sammen med de 4 flotte barna jeg har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...