Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Har hørt at Tom og Trine undertøyet er bra. Noen som har prøvd det, og hvordan er størrelsene? Store eller små?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Det er bra og slitesterkt. Det er litt lite i størrelsene, jenta mi er 76 cm, og bodyene i str 80 passer akkurat.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Er som regel det jeg bruker til ungene og er veldig fornøyd Synes ikke det var noen store avvik i størrelsene.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Vi har brukt en del bodyer derfra, litt små i str. Tåler mange vask, like gode som de fra Barnas Hus.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Da jenta var mindre kjøpte jeg både Janus og Tom og Trine på Sparkjøp. Tom og Trine kjøpte jeg i en størrelse større enn hun var, og Janus i en størrelse mindre, siden de er sore i størrelsen. Så da hun var ca 60 cm, brukte hun janus i str 50 og Tom og Trine i str 70.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Jeg kjøpte strømpebukser der i fjor, men syns de var så grove i stoffet. Må da klø!!!! Så brukte aldri de strømpebuksene. Ullundertøyet fra Cubus virker mye mer behagelig og mykere syns jeg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Strømpebuksene klør ikke på mine jenter ihvertfall, de fra Safa. Har Tom og Trine strømpebukser, trodde de bare hadde stilongs.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 tom og trine er dritt! blir skikkelig fort hullete,men kan hende det funker på baby som er lite aktiv =)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Jeg har aktive jenter, og Tom&Trine er etter min erfaring mer solid enn det meste innen ull. Men det er klart at hvis ungen er vill, så vil det meste bli slitt. Ull fra feks Nameit, Cubus og Janus synes jeg blir fortere hullete enn Tom&Trine.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Takk og takk for tilbakemelding:) Satser på å prøve et par sett da.. Har en aktiv krabat på over året som skal være i barnehagen, så da må vel ulltøyet på plass;) Andre steder man får "rimelig" og bra ulltøy?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 Dei er trange i halsen, skjønar ikkje kvifor dei ikkje kan ha knapping. Me kjøpte ikkje fleire, då mannen ikkje likte å bruke makt for å dra den over hovudet til snuppen. Likar betre ullprodukt som er meir elastiske.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 de har tilbud på janus ulltøy på coop obs nå
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 Jeg har hatt tom og trine sitt ullundertøy en god stund, men er slett ikke fornøyd. Noe dritt. Hull og hull. Spes da under armene og halsen. Ikke store i størrelsene. Har faktisk noe fra H&M og Cubus MYE bedre, og slitesterkere. De jeg liker best er fra reflex, de er VELDIG slitesterke. Ikke dyre heller. Kjøper kun på salg, prøver i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå