Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg gjør det. Ganske mye egentlig. For eksempel hvis jeg sitter i bilen og venter på noen eller på cafe eller på toget eller flyplassen... Synes det er utrolig underholdene å titte på mennesker og forestille meg hvordan de lever og hvordan de er. Ser jeg rare par så kan jeg ikke la være å tenke på hvordan de ser ut når de har sex.... Eller så kan jeg tenke at, "huff, for noen forferdelige bukser til den fasongen, hadde hun bare hatt sånn eller slik", "Hvorfor i alle dager har hun så utrolig mye sminke på seg" eller "Gud, så pen den dama kunne vært hadde hun bare tatt seg en dusj og tatt på seg litt mascara og litt lipp gloss"... Er det helt vanlig å sitte å tenke sånn eller er jeg veldig rar.... Jeg tenker sånn om begge kjønn....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Synes det er interessant å sitte å titte på andre mennesker jeg og
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Nei, med mindre det er noe særlig merkbart ved en person, som man må være nermest blind for å ikke se/få med seg, så enser jeg ikke andre menneskers utseende i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Selvfølgelig Når jeg går bak noen på fortauet, er jeg av og til redd de skal merke hva jeg tenker om dem, for det blir så sterkt. Kan ikke la være å kommentere store rumper, stygge klær el.l. inni meg! Men merker jo at folk ser på meg også, av og til, så det slår jo begge veier.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Nei jeg er UTROLIG dårlig til å legge merke til hvordan tilfeldige mennesker ser ut. Dersom jeg ser på folk er det bevisst for å bli inspirert dersom jeg har lyst å shoppe ett nytt plagg eller feks. skal til frisøren. Samboeren min derimot....han legger helt sykt godt merke til hvordan folk ser ut - kan kjenne igjen ett ansikt blant tusen dersom han har sett det før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå