Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Vi har kjøpt ei brukt vogn, men trenger regntrekk til snuppa begynner i barnehage! Hvilket regntrekk trenger man til en sånn da? Prøvde ett vi har her hjemme, sånn universal trekk" men det passa absolutt ikke, åpningen ble på en måte pekende oppover, og da vil det jo regne rett inn
auro Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Har det gjennomsiktige trekket som hører til, men liker det ikke. Bruker derfor et "universaltrekk" som du kaller det. Tror jeg kjøpte det til ei simo sportsvogn en gang. Det har glidelås midt oppå og ei lita luje som kan åpnes bak (sikkert ment for vogn med vindu i kalesjen). Det sitter som støpt synes jeg.
auro Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Tror faktisk trekket er Simo for sportsvogn. Så ellers at Teutonia hadde et med kalesj, da vil det ikke regne inn i vogna, men vet ikke om det passer da.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Har teutoniatrekket selv, så det kan jeg jo prøve, takk for tips
~sjiraff~ Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Vi kjøpte ett universalt regntrekk til 50 kr i Sverige da vi hadde vogna. Det passet perfekt. Vet at de har et ganske stort universalt ett på babyshop til 300 kr. Det bruker vi nå på EW vogna og jeg vil tro at det også passer fint til en Quinnyvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå