Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Vi har to jenter som begge bynne på C, hadde vært artig om nestemann og kunne få navn med samme bokstav...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 MÅ jo bare bli Chrisander eller Carosander det om det blir gutt Haha
cilinik Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Cecilie Caroline Camilla Celline Celia Cathrin/e Cathinka Cornelia Christoffer Chris Christian Cornelius Cato Conrad Ja det var det jeg kom på i farta
Gjest Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Vet om en gutt som heter Cedrik. Begynte å like det navnet godt når jeg ble vant til det.
Lemonia Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Ciara Cassandra Charlotte Cayla Caisa Celeste Celice Christina/e Caspian Casper Caius
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Christer Christopher
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2010 Takk for mange fine forslag...! Synest d er mange fine jentenavn på c.. men vanskeligere med guttenavn... Selv liker jeg Carmen veldig godt:) Men så tenker jeg at d hadde vært artig om d blei en jente å vi fant et navn på c... blir d gutt så er d ikke så nøye egentlig hva navnet begynner på... man skal jo like navnet og da! Men Caspar er og aktuelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå