Gå til innhold

Kom mai du skjønne milde:)


løveprinsen <3

Anbefalte innlegg

Dette blir en laaaang vinter.

Gleder meg utrolig til å gå gravid igjen. Det er en herlig følelse.

Håper det er en aktiv gjeng her inne, så vi kan hjelpe, støtte og prate med hverandre. Når en går gravid kan en snakke om graviditeten hele tiden tror jeg. Ikke alle ikkegravide som er like ivrige i å høre på det;)

 

Uansett damer: LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med spiren:)

Ja nå har vi en spennende tid føre oss, gleder meg masse.

Jeg sitter bare å krysser fingrene nå og håper spiren sitter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Gratulerer til begge to! Ja, dette blir en spennede tid fremover!! Mai blir nok en fin tid å føde på tror jeg :D Håper vi alle har livskraftige spirer som blir hos oss i 8 mnd til :-) :-)

 

Kjenner til følelsen a å ville prate om det støtt, sambo begynner allerede å bli oppgitt over alle timene (!!!) jeg kan sitte å titte på nettet. Det er jo så mye info, og jeg sluker all informasjon jeg kommer over.. :-) Men man må få lov til det nå, føler jeg, tross alt ett lite liv som spirer og gror.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle 3 :) hihi♥

Ja dette er en nydelig tid vi går i møte nå :) Gleder meg sååå til alle steg fremover i graviditeten , det er nydelig ♥

Og tenk å kunne gå en hel vinter uten å måtte måke snø da dere ;) hihi

Og ja, å snakke om graviditeten er viktig, men jeg skjønner det blir kjedelig for mannen og alle andre * Ikke gravide * å høre på hele tiden , så da er det jo godt at vi har hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...