Gå til innhold

Avent melkoppsamlere. Noen som vet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De med hull.. Hva "bruker" jeg de til? Er det når man blir sår, eller hva?

Å kan jeg bruke de lenge om gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte de en stund om natten da jeg var veldig sprengt så ikke tskjorta skulle bli klissbløt. Kan også brukes på det ene brystet når du ammer det andre for å samle opp det man eventuelt lekker.

Tror det står noe om hvor lenge du kan bruke de om gangen, husker ikke det.

Skrevet

Sik jeg har forstått det, så skal de med hull i brukes "til vanlig", og kan brukes så lenge du vil. Melken som samles opp i disse må kastes (dersom en går med de lenge det da, mine var halvfulle etter 3 minutter, da kan melken brukes). Hullene er for å gi brystvortene luft.

De uten hull i er til bruk samtidig som en ammer eller pumper seg, for å samle opp det som drives ut da. Jeg har også brukt de når puppene har vært veldig fulle og sprengte, og melken rant over. Melken som kommer i disse kan brukes, fordi disse oppsamlerne ikke brukes lenge om gangen, og melken er "fersk".

Skrevet

Morsmelk er holdbar i romtemp i 6 timer, så tror du kan ha de på mer enn 3 minutter og likevel bruke melka...

Skrevet

Trodde det jeg også, men i bruksanvisningen stod det at melk som ble oppsamlet over tid (all melk som ble oppsamlet utenom amming og pumping altså) ikke kunne brukes.

Anonym over her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...