Gå til innhold

Endelig har hun lært å slå tilbake!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var det naboen gledesstrålende kom og fortalt for en stund siden...

Hva gjør man når naboens unger terroriserer våres ungen??? De slår og skubber, lyver og er generelt utrolig frekke, sier hold kjeft! til foreldrene når de prøver å snakke med dem osv.

Mine barn er 2 og 6 år, deres er 2 og 5. Har lyst å spørge om de har tenkt over muligheten med SuperNanny, ikke fordi jeg alltid er enig i SuperNanny, men de pleier da å få litt skikk på de familier de besøker...

Bare et lite hjertesukk fra en oppgivet mamma :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere omgås dem da? Vi har også sånne barn i nabolaget og vi ber dem bare om å gå hvis de kommer hit og bøller. Hvis det skjer noe som går ut over våre barn tar vi det opp med foreldrene. Kanskje de ikke har fått noen ordentlige tilbakemeldinger på hvordan bara deres er?

Skrevet

Nei, vi trenger jo ikke å omgås dem, men de er nærmeste nabo, og det er ganske opplagt at barna leker sammen. Er ikke så mange andre barn på veien heller... Men jeg og mannen min har snakket sammen i dag, og vil på ingen måte oppfordre barna våres til at de skal leke med dem. Vi har nok prøvd å være "gode naboer", men nå er det nok. Vi har bodd her i 2 år, og har fra første stund vært litt overrasket over hvor mye barna får lov til å bestemme hjemme hos dem... Men, men, dem om det, og så skal jeg bare sørge for å støtte mine barn, og lære dem hvordan de skal omgås bøller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...