Gå til innhold

Superundertøy i stedet for ull til barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker blanding av superundertøy og ull. Devold har noen kjempegode med superundertøy innerst:-)

Skrevet

Kusina mi har to barn og hun anbefalte meg å bruke Devold superundertøy. Hun sier det er knallbra! Så jeg skal prøve det i år

Skrevet

Jeg bruker begge deler på mine. Har superundertøy fra europris som er helt supert på vinterdager som ikke er så kalde også bruker vi ull når det er skikkelig kaldt.

Skrevet

Ull varmer. Superundertøy transporterer svetten vekk fra kroppen. Superundertøy er supert når du trener, men skjønner ikke vitsen med å bruke det på barn.

Skrevet

Her går det i bare ull. Om det nå skulle være at ungene blir litt svette så sørger nå ulla for at de ikke blir kalde...

Skrevet

Bruker begge deler vi, superundertøy er like bra som ull i mange tilfeller er min erfaring, i tillegg kan det vaskes i lag med andre klær og tørker utrolig fort. Ikke klør det heller, har en atopiker som ikke tåler ull, så der bruker vi kun superundertøy når det er kaldt ute.

Og fleece selvsagt, ingenting er bedre som mellomlag enn det, lett, mykt og tørker utrolig fort.

Skrevet

Bruker fra helly hansen. Både vanlig superundertøy og superundertøy med ull på utsiden. Dette pga barn med atopisk eksem. Veldig fornøyd med disse!

Skrevet

Sånn de fleste unger holder på ute, er vel tilsvarende vår trening?

Skrevet

superundertøy tørker ikke sånn som ull... barnet kan i første halvtimen være aktiv for så å sett seg ned å være litt passiv. når super undertøyet da er fuktig fra ett svett og aktivt barn,blir barnet kalt. da må dem inn å få på tørt for å holde varmen. har sikkert sett idrettutøvere som alltid skifter etter en økt.

her brukes det bare ull..100% ull. barnet holder varmen uansett =)

Skrevet

Mine bruker superundertøy (pga eksem), og jeg har aldri opplevd at de har vært kalde etter en dag i bhg, og de har heller ikke skiftet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...