Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg bruker Kjøttdeig til kjøttkaker. ellers bruker jeg liksågodt kyllingkjøttdeig til andre ting.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Bruker enten karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig. Kommer helt an på hva jeg skal lage. Funnet ut at det er masse retter som smaker like godt med kyllingkjøttdeig.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Karbonadedeig. Om jeg vil ha kylling foretrekker jeg kyllingfilet, syns kyllingkjøttdeig er litt ekkelt. Lammekjøttdeig er godt til kjøttboller da...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Bruker selvfølgelig kun karbonadedeig. Spiser helst ikke kjøtt som er delvis skåret fritt for sener og bein... Æsj. Men spiser det om jeg er borte da.... litt hvertfall-
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Bruker stort sett kvernet elgkjøtt til det meste.. Karbonadedeig til taco:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Mmmmm lammekjøttdeig til sånne spicy kjøtboller er godt! Og dönerkebab! Brukte endel svinekjøttdeig før, men synes ikke det er så godt, så varierer melleom vanlig kjøttdeig og kyllingkjøttdeig stort sett.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Bruker alltid vanlig kjøttdeig, helst Coop sin. Steker den i tørr panne og heller av alt fettet, da blir den ganske mager og smaker stekt og ikke kokt. Blir faktisk kvalm av kyllingkjøttdeigen. Egentlig litt rart siden jeg elsker kylling.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Bruker kun karbonadedeig. skal jeg ha kylling (som kjøttdeig) så hakker jeg fileter i kjøkkenmaskina - MYE bedre enn den grusomme kyllingkjøttdeigen!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Kjøper den vi kværnet i butikken jeg lager. Den er uten vann og salt, ei heller brusk og annet som det er de i de andre. Også er denne billigere enn alle de andre overraskende nok. Om jeg er ett annet sted enn der jeg jobber er det samme hva jeg kjøper, kjøttdeig og karbonadedeig er utvannet utansett så samme for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå