Gå til innhold

Vasker babytøy og stapper i meg brownies....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke bare bra at min kjære jobber hele helga, og lar meg være alene med godteskapet fra fredag til søndag? Har klart å stappe i meg nesten en hel brownies (sånn toro ferdig kakemix) og sikler nå på potetgullet i skapet... Pleier å begrense meg litt mer når han er hjemme gitt:) Flere som har matorgie så fort de er alene?

Har begynt å vaske litt babytøy da, koselig med de små plagga på tørkesnora:) Er 32 uker i dag, så går vel greit å vaske det som skal rett i en mørk, ren og tørr skuff? Vasker dere alle nye klær på 60 grader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk jeg lyst til å trykke på en sånn "facebook-liker-knapp";)

Alle nye klær holder det å vaske på 30 grader. Det er jo bare kjemikaliene du skal fjerne, og disse forsvinner ved 30 grader.

Skrevet

hihi...Brownies er virkelig livsfarlig å ha rundt meg i disse tider. Eller, vel. Det blir iallefall ikke mye til overs! Morsomt å lese innlegget ditt, for det er som jeg skulle skrevet det selv. Tømmer det ene for å kaste seg over det andre, og når alt er borte, husker jeg ikke engang at jeg har slukt det. Men det var sikkert godt i gjernings øyeblikket. (=

Skrevet

Godteri smaker best når det spises i "skjul" fra sambo! hihi!

Skrevet

he he:) Bra vi er flere i samme situasjonen! Den dårlige samvittigheten som kommer etterpå er ikke så ille at den hindrer meg i å finne noe nytt å stappe inn! Blir liksom aldri mett av godsaker:) Og ja, det smaker absolutt best når det nytes i skjul fra sambo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...