Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg vil bare takke deg og også benytte anledningen til og si at du er IKKE alene! Jeg har også en taus mann som for det meste sier disse ordene til meg: Ja. Nei. Ikke nå. Ååå vil ikke krangle. Jeg har blitt så sint at mange ganger kunne jeg rett og slett blitt voldelig mot han, for ingenting er verre enn å prate til en STEIN uten svar! Men vet du hva jeg gjorde? Jeg viste han DETTE innlegget jeg som du har skrevet! Og jammen meg leste han det, han satt faktisk lenge så han leste alle svarene ...og så sier jeg...forstår du nå?? (på en fin måte) JA sa han..og denne gangen betydde faktisk ett JA noe...jeg håper han kan forandre seg! Jeg sa til han at "å leve med en mann som er så taus så deg er veldig vanskelig, og jeg føler meg ikke respektert" Jeg tror han forsto..han sier ikke så mye men nikket, og sa ja til at fra nå av skal vi kommunisere om småting for å unngå krangler! Har du visst dette innlegget til din mann HI?? Noen mannfolk kan kansje forstå bedre når de ser hva ANDRE har skrevet??
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Link til tråden? Kanskje MIN mann også burde lese det!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/142252805 HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå