Gå til innhold

Nå barnet ditt hadde sluttet med nattbleie..


Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Og det hadde fått omgangssjuke/vært veldig løs i magen, ville du da like vel tatt på nattbleie for den/de nettene?

 

Gutten vår sluttet med nattbleie for 4-5 mnd siden, men er nå veldig løs.

Når nesten ikke doen.

Lurer på om jeg skal ta på han en nattbleie i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min sluttet med nattbleia for 1 år siden, men han har ikke hatt noe løs mage eller omgangsyke siden det, så jeg vet ikke helt.

Tror jeg ville spurt han hva han følte for, hadde sønnen min sagt at han ville ha bleie på så tror jeg nok han hadde fått på en bleie. Hvis han hadde sagt at han ikke ville ha så hadde jeg glatt droppet det.

De må jo på en måte lære seg å kontrollere magesjau en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna her i huset syns det var veldig greit å ha bleie, sånn for sikkerhets skyld, et par ganger da hun hadde omgangssyke der det kom begge veier. Men rakk do hver gang for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gutten hadde vært bleiefri i nesten ett år, fikk han svineinfluensa og omgangssyke deretter. Hadde på han bleie både på dagtid og natt da, han lå jo stort sett hele dagen uansett. Han rakk doen hver eneste gang, men for sikkerhets skyld fjorde vi det. Gikk helt fint å ta den av igjen når "runden" var over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt på jenta mi bleie 2 ganger etter hun var bleiefri om natta, gikk helt fint å ta bort bleien igjen, hun hadde ikke tisset i bleien heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spurte om vi kunne ta bleie på ham i natt.

Han sa ja, så bleie ble det.

Kommer til å sjekke, og eventuelt skifte noen ganger i løpet av natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...