Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Vanvittig sterk film om viktigheten av å være forsiktig i trafikken. Meget sterk og tankevekkende. http://www.facebook.com/video/video.php?v=1388779851607
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Fy f... Noen av disse var vel laget til, men noen så ut til å være fra overvåkingskameraer... huff altså...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Wow, en del av de fra overvåkningskameraene var vanvittige. Uhyggelig sterkt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Ufattelig sterk. Utrolig at noen vil gamble med eget og andres liv på den måten.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Tragisk. De tristeste var jo laget til, men tenkt alle sanne historine som ligger bak de ekte kræsjene. Fy f...Gråting her å. Vil ikke at vi skal kjør bil mer nå hvertfall!!!
Sånn kan det gå Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Ord blir fattige. Stakkars mennesker. Særlig i de virkelige klippene, men også i historiene som ligger bak de iscenesatte delene. Og musikken gjør det hele enda sterkere. Jeg gråter ALDRI av slike ting, men til og med jeg fikk en tåre i øyenkroken her ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå