Gå til innhold

Fy faen - må sees


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit - begynte å gråte jeg.

Skrevet

Fy f... Noen av disse var vel laget til, men noen så ut til å være fra overvåkingskameraer... huff altså...

Skrevet

Wow, en del av de fra overvåkningskameraene var vanvittige. Uhyggelig sterkt.

Skrevet

Ufattelig sterk.

Utrolig at noen vil gamble med eget og andres liv på den måten.

Skrevet

Tragisk. De tristeste var jo laget til, men tenkt alle sanne historine som ligger bak de ekte kræsjene. Fy f...Gråting her å. Vil ikke at vi skal kjør bil mer nå hvertfall!!!

Skrevet

Ord blir fattige.

 

Stakkars mennesker. Særlig i de virkelige klippene, men også i historiene som ligger bak de iscenesatte delene.

 

Og musikken gjør det hele enda sterkere.

 

Jeg gråter ALDRI av slike ting, men til og med jeg fikk en tåre i øyenkroken her ja.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...