Gå til innhold

fortvilet!! (ang. kviser)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips som funker mot kviser??? Har aldri vært plaget med kviser, men de siste uken er det som om det har eksplodert. De kommer mest på haken og er dritvonde. Akkurat som betente bomber.

Trenger tips til hva jeg kan gjøre evnt middler som funker. De må selvsagt kunne kjøpes uten resept. Håper noen har gode råd som hjelper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid? :)

Jeg ble seendes ut som den fjortisen da jeg ble gravid. Var før jeg visste det, så jeg skjønte ingenting.

Men om du ikke er det, så kan Basiron funke.

Er en krem til som er reseptfri, men husker ikke hva den heter...

Spør på apoteket :)

Skrevet

Jeg skal ta meg en tur til hudlege. Er nesten 30 og blir ikke bedre for å si det sånn...,

Tror det ofte er hormonelt det her... Kanskje legen kan hjelpe deg?

Skrevet

Ja, lurte litt på om jeg var preggy her, men tok en test for noen dager siden som var negativ, så tviler på at jeg er det. Skal ta en ny en i morgen, for sikkerhetsskyld.

Ellers har jeg nå sendt mannen ut på jakt etter basiron eller hvordan det skrives. Håper det hjelper. Føler meg som en tenåring i full blomst om dagen. Med alle kvisene som hører med :(:(:(

Skrevet

En akupunktør jeg kjenner sa at kviser på haka ofte kan skyldes mage/tarmproblemer. Dreier seg om treg/ hard mage.

st.ives apricot scrub funker bra for meg, bruker den annen hver dag i dusjen,

Skrevet

Hm...der sier du noe, har hadd en veldig stor operasjon i mage/tarm, så kanskje det har noe med det å gjøre da. For det er nå etter operasjonen at det har eksplodert altså....

Skrevet

MageTarm fra LifeLine kjøpes på apotek har gjort susen på magen til dattern min og søstern. Finnes til barn og voksne. Er melkebakterier, du kan jo prøve

Skrevet

Det finnes jo evig mange produkter for å rense huden, men det kan hende at det er noe du spiser eller drikker som gjør problemet så ille. Prøv å tenke gjennom kostholdet ditt. kanskje prøve å kutte ut enkelte produkter som du tror kan ha en innvirkning

Skrevet

Jeg slet mye med uren hud før, og kan den dag idag slite med det til tider, hvis IKKE jeg er flink til å rense, og ta vare på huden. Det sies jo at kosthold ikke skal ha sammenheng med kviseutbrudd, men den tror ikke jeg på..jeg kan tydlig merke at huden blir dårlig hvis jeg propper i meg mye usunt..altså sjokolade, brus og mat med mye rare stoffer i. Sjelden jeg gjør det, men det hender jo man får litt kick;)

Men, etter at jeg startet med produkter fra MD formulations har huden min blitt veldig fin. Mye mindre sorte prikker, og grovporet hud også. Dyre produkter? JA...men, alikvel er jeg avhengig av å ha det i skapet mitt...så jeg anbefaler deg å ta en tur til hudpleien, etter å ha sjekket ut om kvisekrisa evt kommer fra andre årsaker, som er medisink begrunnet. Lykke til, kviser er kjiipe greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...