Gå til innhold

Sønnen min har fått besøk av en utrolig frekk unge nå!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, er jammen ikke sikker på om jeg liker dette vennskapet.

 

Denne ungen tar seg virkelig til rette. Forsyner seg fra skapene, og banner og sverter.

Jeg satt i stua i stad, så ser jeg denne gutten gå inn på kjøkkenet. Forsyner seg med mat, og tar det med opp på loftstua. Jeg ble helt satt ut, og fikk meg ikke til å si noe.

 

Hmm.. må snakke litt med den gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god erfaring med å sette tydelige grenser for barn som er på besøk. I mitt hjem gjelder mine regler, og ferdig med det.Jeg har enda ikke opplevd et eneste barn som slutter å komme, eller som protesterer på det. Vi har også stadig besøk, så jeg tror ikke at jeg er den bitchy mora som jeg av og til føler meg som ;-)

 

Gå opp på loftstua og si fra at han gjerne må få mat om han er sulten, men at å gå i skapene å forsyne seg selv er ikke greit, og at sånn er det hos dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mine barn blir venner med slike som banner og oppfører seg slik, så kommer eg til å si ifra til de ungene, at sånn gjør vi ikkje her hos oss. Eg kommer også til å gi beskjed til barnets foreldre om oppførselen når h*n er på besøk hos andre, kan jo hende ungen ikkje er sånn hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi stadiv har slike på besøk. Da sier jeg fra om hvordan det er hos oss og respekterer de ikke det kan de gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAn jo hende sønnen din sa at det var greit?

 

Ellers er jeg enig at det ikke er akseptabelt om han faktisk bare gikk å forsynte seg uten å ha spurt noen som bor der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er denne gutten?

 

Jeg var hos besøk hos min mor for noen dager siden, og min lillesøster(som fortsatt bor hjemme) hadde besøk av en venninne. Jenter på 16-17 år dette er snakk om altså.

Venninnen til søsteren min går inn på kjøkkenet, åpner kjøleskapet, forsyner seg med mat, tar med seg en nektarin (som jeg kom med, fordi jeg vet mamma elsker de) på vei ut, og går inn på BADET med dette. Der hører vi hun skrur på musikken og åpner og lukker skap, før vi etter en stund hører at hun starter dusjen!

Jeg gikk inn på rommet til min søster og spurte hva det var som foregikk, hun svarte at "Helene har ikke dusj hjemme, bade badekar, så hun dusjer her". Lillesøsteren min skjønte ikke helt problemet.

Jeg kunne ikke annet enn å måpe, herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...