Gå til innhold

Termin 18. oktober?


Llloma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har termin 18. oktober jeg også ;D hehe :)

håper på at hun kommer noen dager før, men det er litt skummelt på en måte, siden det er veldig mange i slekta som har burdager da... bl.a. barnefar.. han har 8. okt hehehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis snuppa mi kommer litt seint kan hun komme på 50-årsdagen til mamma.. 24.10. Jeg ser helst at hun kommer litt før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens termin 17.okt og ul termin 19 okt. så regner med det blir den 18:) fødte dagen før ul termin forrige gang også:) Har også mange rundt oss som har bursdag på oktober, så alle har et ønske om en dag lillegutt blir født på:) Men blir det som lillegutt vil kommer han når han selv vil og har sin egen bursdagsdato:) Det er i allefall en spent onkel som venter, han har bursdag den 20. okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg har den 19.ende....ueeendeliig langt frem i tid. ;)

 

Her er det også mange datoer i Oktober som er "opptatt", 8,9,11,23 og 27..alle i nær familie,og alle ønsker selfølgelig at baby skla komme på akkurat deres dag.

 

Mens jeg selv ønsker at hun får sin helt egen dag..den 20.10.2010 hadde jeg likt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det to datoer, både den 18 og den 20, men jeg håper egentlig på den 20 for det er en litt spesiell dato: 20.10.2010 :o) Har bare en dato som er opptatt fra før og det er den 19. Skal se hun kommer midt imellom ;o) Er lei nå så det hadde jo ikke gjort så mye om hun kom litt før heller... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...