Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Synes det er fint. Regner med at navnebæreren er jøde, ikke at det er noe negativt med det... Jeg vil at barna mine skal ha norske navn i og med at jeg og samboer er norske, hadde jeg eller han hatt en annen etnisk bakgrunn ville jeg valgt et navn som viste den norske bakgrunnen og et navn som viste den andre bakgrunnen...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 jeg får et bilde av en utenlands jente, fattigdom, og mindre pent utseende
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Synes det er kjeeempefint, og jeg heter det hehe:) er hverken jøde, fattig, utenlandsk eller stygg heheh:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Nydelig, står på vår navnliste også:-D
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Får assosiasjoner til Bibelen og filmer om jøder under krigen. Det er et fint navn, med lange tradisjoner :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Da bør man sørge for at man føder en voksen dame :-) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå