Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Samboer og svigers mener småen bør få grøt nå. Han er 3,5 mnder,stooor (snart 8 kg og veldig lang!), fått mm hele tiden. I det siste har hn begynt å sove dårlig, vil ha mat hele tiden og bæsjer mye! Og så er han ganske urolig. hva mener dere? Jeg syns det er for tidlig, vil fullamme til 6 mnd, men vil jo at babyen skal få nok mat! Har forresten mer enn nok melk til han!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Nei hvrfor skal han det så lenge du er komfortabel med å amme og ungen legger på seg...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Så lenge du føler du ikke sliter deg ut, ikke får nok søvn og ro innimellom slagene, bestemmer du selv;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Synes det er noe stort tull å gi grøt på 3,5 mnd så lenge amminga går bra... Noe annet enn fullamming til 6 mdr bør bare vurderes når man har problemer..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 At han legger godt på seg er jo et tydelig tegn på at han får nok mat.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Ja han får nok mat! Men han spiser veldig ofte! Og sover mindre og mindre. Jeg stresser ikke i det hele tatt med det. Er jo bare til å slenge puppen ut og gi han litt. Men er som sagt de to andre som mener at det bare er tull å vente! Men det er jeg som mater han, så da er det jeg som bestemmer så lenge han får nok! Ja jeg blir jo sliten av å amme hele tiden og ha en baby som sover lite, men sånn er det å ha baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå