Gå til innhold

Gi grøt nå??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og svigers mener småen bør få grøt nå. Han er 3,5 mnder,stooor (snart 8 kg og veldig lang!), fått mm hele tiden. I det siste har hn begynt å sove dårlig, vil ha mat hele tiden og bæsjer mye! Og så er han ganske urolig.

 

hva mener dere? Jeg syns det er for tidlig, vil fullamme til 6 mnd, men vil jo at babyen skal få nok mat!

 

Har forresten mer enn nok melk til han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvrfor skal han det så lenge du er komfortabel med å amme og ungen legger på seg...

Skrevet

Så lenge du føler du ikke sliter deg ut, ikke får nok søvn og ro innimellom slagene, bestemmer du selv;)

Skrevet

Synes det er noe stort tull å gi grøt på 3,5 mnd så lenge amminga går bra...

 

Noe annet enn fullamming til 6 mdr bør bare vurderes når man har problemer..

Skrevet

At han legger godt på seg er jo et tydelig tegn på at han får nok mat.

Skrevet

Ja han får nok mat! Men han spiser veldig ofte! Og sover mindre og mindre. Jeg stresser ikke i det hele tatt med det. Er jo bare til å slenge puppen ut og gi han litt. Men er som sagt de to andre som mener at det bare er tull å vente! Men det er jeg som mater han, så da er det jeg som bestemmer så lenge han får nok!

 

Ja jeg blir jo sliten av å amme hele tiden og ha en baby som sover lite, men sånn er det å ha baby... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...