Gå til innhold

Er dette normalt?ang mensen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 1 år siden jeg fødte, og i de siste menstruasjonene mine har jeg lagt merke til noen klumper.

 

De ligner på de klumpene som kom under renselsen etter fødselenen. De er små, som rosiner ca (sorry hvis det er ekkelt) Men det er bare innimellom jeg ser dem når jeg skifter bind eller tampong, er for det meste vanlig menstruasjon.

 

Er dette normalt? Hva er det? Har dere det også?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimhinnerester. Og det er helt normalt!

Skrevet

Jeg har hatt både små og store klumper under mensen, og det har jeg vel egentlig hatt hele tiden.

 

Jeg har blitt forklart at det er "levret blod". Blod som har vært i kroppen en stund.

 

Merker de spesielt om morran når kroppen har vært i ro hele natten.

 

Hvis det er det samme vi snakker om så tror jeg ikke det er grunn til bekymring.

Skrevet

Ja jeg tror det kan være det. Men også slimhinnerester..for er litt seigt på en måte, som gummi. hehe, uff...ekle greier. Men hadde ikke sånn før jeg hadde født da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...