Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Det er 1 år siden jeg fødte, og i de siste menstruasjonene mine har jeg lagt merke til noen klumper. De ligner på de klumpene som kom under renselsen etter fødselenen. De er små, som rosiner ca (sorry hvis det er ekkelt) Men det er bare innimellom jeg ser dem når jeg skifter bind eller tampong, er for det meste vanlig menstruasjon. Er dette normalt? Hva er det? Har dere det også?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Høres ut som slimhinnerester. Og det er helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Jeg har hatt både små og store klumper under mensen, og det har jeg vel egentlig hatt hele tiden. Jeg har blitt forklart at det er "levret blod". Blod som har vært i kroppen en stund. Merker de spesielt om morran når kroppen har vært i ro hele natten. Hvis det er det samme vi snakker om så tror jeg ikke det er grunn til bekymring.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Ja jeg tror det kan være det. Men også slimhinnerester..for er litt seigt på en måte, som gummi. hehe, uff...ekle greier. Men hadde ikke sånn før jeg hadde født da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå