Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ganske slapp etter en operasjon i går, men alikevel så GLAD så GLAD så GLAD:-D
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Temmelig supert, faktisk! Takk som spør:) Barnet mitt er usedvanlig blid til hun å være, og på slike dager er mamma blid også Hvordan går det med deg?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 gravid, trøtt og snørrete. Men ellers ganske så topp. Du da?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Hi her! Går bra med meg også Nå sitter jeg her og drikker kaffe latte mens jeg surfer rundt på dinbaby og facebook mens gubben er ute og leker med ungeflokken:) Flott å høre at det går supert med dere! Blide barn er bare det vakreste i verden:-D Kos deg med den lille. Håper operasjonen gikk ukomplisert for du som gjennomgikk det og at du kommer deg på bena igjen raskt:) God helg!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Ensom, men det gjør jeg stort sett hver dag
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Ganske elendig, har urinveisinfeksjon, og er plaget både av den og av antibiotikaen jeg tar...
Gjest Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Frustrert, pisslei og sur. Og litt glad fordi jeg har en sjokolade i skapet som skal spises når jentungen har sovnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå