Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga Smart Dou?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe den til babyen jeg venter. Noen som har positive eller negative erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal stå duo, ikke dou.

Skrevet

Vi bruker den vogna. gutten er 6 mnd og vi har akkurat byttet til sportsdelen. Jeg har hvertfall bare positivt å si om den :) Stødig på vinterføre, ikke for tung, og rimelig stor bag så det er mulighet for å bruke den lenge. Men nå har ikke jeg noe å sammenligne med da dette er første barnet mitt, og vi har bare brukt denne.

Skrevet

ehm, kom forresten på en ting som irriterer meg ved den. Det er ikke full liggestilling på sportsdelen. Men han sover i den for det, med en dyne under for å jevne ut underlaget litt. Fungerer fint, men stressa litt når jeg så det og hysteriske mamma alter-egoet mitt kom frem. Hehe

Skrevet

Takk for svar. Jeg får vinterbarn, så det høres bra ut. Det at sportsdelen ikke har full liggestiling er imidlertid litt dumt, så det må jeg undersøke litt nærmere.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Men jeg mener det er full liggestilling på vår...? Mener du at ryggen ikke går helt bak? Det er snakk om noen få cm som må til før den er helt flat:-) Ingenting å bry seg om:-)

Til barn nr 2 kjøpte jeg 3 hjuling, som er veldig grei, men vi må allerede bytte ut bagen.. (hun er 4 mnd) så nå tar jeg fram smart duo`n igjen:-) Den får jeg voksiposen nedi:-)|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...