Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 meg og mitt barn på 4 skal flytte inn i en leilighet med 1 soverom. vi skal bo der i flere år, med mindre jeg vinner i lotto eller noe. men hadde dere sovet på soffaen og latt barnet få soverommet eller delt soverom med barnet?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ville delt soverom med barnet fram til skolealder, deretter inredet meg en sovekrok i stua (hvis plassen tillater det) med skjermbrett el. l. Å sove på sofaen for mer enn noen netter er helt uholdbart for ryggen og vil ikke hjelpe deg til overskudd i en hard hverdag...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Jeg bodde som deg i mange år i en 1-roms leilighet og jeg overlot soverommet til sønnen min og skaffet meg en god sovesofa på stua. Hadde selvfølgelig alt av klær og slikt på soverommet men sov altså på stua. Er litt styr men en kommer inn i en rutine etterhvert. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Hva med feks høgseng på barnerommet i første omgang som du kan sove i og barnet ha sin seng under eller lekekrok? Senere kan barnet bruke den og du ha sovesofa eller noe på stua? Slik at venninna mi løst det i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå