Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg var og handlet på ICA i dag for rett over 500 kroner. Da fikk jeg 7 klistremerker i stedet for 5. Jeg tok de med uten å si noe. Var dette feil av meg?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Hadde jeg også gjort. Det spiller jo ikke akkurat så stor rolle da ...
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 De hadde nok ikke bura deg inne for det;) Men du burde sagt i fra!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Hvis definisjonen på stjeling er at du bevisst tar og behoder noe som ikke tilhører deg uten å betale for det, er det vel stjeling. Så kan det jo diskuteres om denne "graden" av stjeling er greit eller ikke. Uansett gjør det deg ikke til et dårlig menneske.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Nei, det vil jeg ikke kalle stjeling. Butikken taper ikke på dette. Det er noe de for så vidt gir bort gratis. Flere ganger sett folk kaste klistremerkene etterpå, så om du fikk med deg to ekstra ville jeg ikke tenkt noe videre på det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Hvilke klistremerker er det snakk om?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 For hver 100 lapp du bruker får du et klistremerke som du kan klistre i et hefte. Når du når så og så mange merker kan du enten kjøpe noen glass billigere, eventuelt få de gratis om du har mange nok merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå